Η Λεοπάρδαλη του Οκτόβρη.

Χτες λοιπόν μάθαμε αρκετά νέα στο WWDC, ένα από αυτά ήταν πως η Λεοπάρδαλη (MacOS X 10.5) θα είναι διαθέσιμη για αγορά τον Οκτόβρη. Φυσικά αυτοί που δημιουργούν λογισμικό έχουν ήδη το αντίγραφό τους.

Μάθαμε λοιπόν για τις νέες «μυστικές» τεχνολογίες για τις οποίες μας είχε μιλήσει ο Τζόμπς τον περασμένο Γενάρη, και είδαμε μερικά demo των 10 τεχνολογιών που ήθελε να μας δείξει ο τζόμπς.

Από αυτά που είδα μερικά πράγματα μου άρεσαν, άλλα δεν με εντυπωσίασαν.

Αυτά που μου άρεσαν:
Quick Look – Μπράβο και πάλι μπράβο! Εδώ και καιρό ήθελα να μπορώ να ρίξω μια ματιά εντός ενός εγγράφου χωρίς να χρειάζεται να το ανοίξω με το πρόγραμμα του.

Νέο Finder – Επιτέλους!

TIme Machine – Δεν μπορώ να περιμένω για ένα καλό και εύχρηστο backup! (δείτε τα προβλήματα που είχα τις προάλλες με το Μάκ μου)

Έτσι κ’ έτσι:
Νέο Front Row – Νέο Λουκ για το Front Row που το κάνει να φαίνεται σαν το AppleTV.

Spaces – Μου αρέσει η ιδέα πολλαπλών desktop, και έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν freeware και shareware που κάνουν το ίδιο πράγμα. Δεν είναι κάτι το καινούργιο.

Αυτά που δεν με εντυπωσίασαν:
Cover Flow – Ωραία τα έφε…αλλά λίγο άχρηστα μου φαίνονται.

0 Responses to “Η Λεοπάρδαλη του Οκτόβρη.”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

Ημερολόγιο

Ιουνίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Στατιστικά

  • 15,419 Επισκέπτες

