Ήρθε το iPod Touch!!!

Έφτασε λοιπόν το νέο μου iPod Touch!
Τις προάλλες, αφού τα είχα πάρει στο κρανίο με το να προσπαθώ να κάνω convert βίντεο για να το βλέπω στο Νόκια Ν800 μου όταν παίρνω το τρένο για την δουλειά, έκανα μια παραγγελία στο Amazon και αγόρασα ένα 16άρι iPod Touch.

Τώρα γιατί iPod Touch και όχι iPhone; Η τιμή του iPhone είναι η ίδια με το iPod Touch για το 16άρι μοντέλο. Η μόνη διαφορά είναι πως με το iPhone θα πρέπει να πληρώνω $30 τον μήνα για πακέτο δεδομένων το οποίο δεν χρειάζομαι. Σπίτι έχω WiFi. Στην δουλειά έχω WiFi. Στην πόλη μου υπάρχουν αρκετά δωρεάν WiFi σημεία. Και τελικός διάβασα στα νέα πως κάνουν πρόβες για WiFi στα τρένα! Οπότε γιατί να πληρώσεις για κάτι που δεν χρειάζεσαι;

Το άλλο είναι πως το κινητό μου, το Νόκια Ν80, έχει καλύτερή κάμερα από το iPhone, με 3.2ΜΡ και φακό Κάρλ Ζάις, οπότε, καλύτερά να μείνω με το Νοκία.

Περισσότερα για το iPod Touch αφού πειραματιστώ παραπάνω.

0 Responses to “Ήρθε το iPod Touch!!!”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

Ημερολόγιο

Δεκέμβριος 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Στατιστικά

  • 15,419 Επισκέπτες

